Gepubliceerd:

Wat is er veranderd?

1. Opdrachten maken in de app

Tot nu toe waren online opdrachten in Karify alleen in een webversie beschikbaar. In de nieuwe app van Karify zijn de opdrachten goed te lezen en ook in te vullen! Cliënten loggen met één druk op de knop in op de app en hebben daarmee snel toegang tot hun opdrachten.

2. Makkelijk inloggen

Het eerste wat opvalt is het gebruiksgemak. U hoeft maar 1 keer uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Daarna kunt u inloggen met een pincode of Touch ID.

3. Nieuwe vormgeving

In de vernieuwde app zien de opdrachten er bijna hetzelfde uit als in de webversie van Karify. Zo is het makkelijk om het werken in de app te combineren met werken op een tablet, laptop of computer.

4. Overzichtelijk menu

Het menu in de app is zo gemaakt dat u snel vindt wat u zoekt. Het menu biedt vier opties: berichten, werkblad, videogesprekken en account. Via het werkblad krijgt u toegang tot alle opdrachten die door de behandelaar zijn klaargezet.

Meer weten over Karify en de app?

Kijkt u hier eens rond of vraag uw behandelaar er naar.