Veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier van GGNet

Lees de antwoorden op veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier of neem contact op. 

Hoe aanmelden?

Hoe kan ik me aanmelden voor Mijndossier?

U ontvangt van GGNet bij uw aanmelding automatisch een uitnodiging om deel te nemen aan Mijndossier. Bent u al in zorg en heeft u geen account? Geef dit aan bij het secretariaat van uw behandelaar en vraag om de brief met uw inloggegevens.

Gezin op bank

Hoe inloggen?

Hoe kan ik inloggen op Mijndossier?

U heeft een mail ontvangen met daar in een wachtwoord. Op de startpagina van Mijndossier kunt in het inlogmenu uw mailadres en dit wachtwoord invullen. 

Daarna ontvangt u een inlogcode via een mailbericht. Deze code moet u precies overnemen in het menu. Daarna bent u ingelogd. 

Oma en meisje in gesprek

Wat als inloggen niet lukt?

Wat moet ik doen als inloggen niet lukt?

Als het meer dan 90 dagen is geleden dat u was ingelogd, is uw wachtwoord verlopen. Klik dan aan: ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’. Zie verder hieronder. 

Of misschien hebben we niet uw juiste mailadres of mobiele telefoonnummer. Dan lukt het niet om in te loggen. Wilt u dan bellen met het secretariaat van uw afdeling of stuur een bericht naar mijndossier@ggnet.nl.  

Drie mensen in gesprek

Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik op 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina. 

Vul vervolgens uw gebruikersnaam en e-mailadres in. U ontvangt daarna een e-mail waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt maken.

 

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat kan ik nu doen?

U kunt uw gebruikersnaam opvragen door een mail te sturen naar: mijndossier@ggnet.nl  

Meisje en vader aan picknick

Welke browser?

Welke internetbrowsers kan ik gebruiken?

Mijndossier werkt het beste met de internetbrowsers: Chrome, Internet Explorer, Firefox en Safari. 

Jongeren buiten

Problemen met apparatuur?

Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn apparatuur?

GGNet kan storingen die worden veroorzaakt door uw eigen apparatuur of instellingen in uw apparatuur niet voor u oplossen.

U kunt bij de leverancier van de apparatuur vragen wie u hierbij kan ondersteunen.

Twee mannen in gesprek

Printen

Kan ik pagina's uitprinten? 

Informatie kunt u uitsluitend via de webbrowser of CTRL-P afdrukken. Let wel: door het gebruiken van deze functie print u de gehele internetpagina en niet alleen een bepaald document. Het is altijd mogelijk om bij uw behandelaar geprinte documenten op te vragen. 

Twee vrouwen in gesprek

Ik zie geen informatie?

Wat kan ik doen wanneer ik geen informatie zie in Mijndossier?

Ziet u geen informatie wanneer u bent ingelogd, dan kunt u een e-mail sturen naar mijndossier@ggnet.nl. Uw verzoek wordt op werkdagen (tussen maandag en vrijdag) in behandeling genomen.

Sombere man

Inloggen na einde zorg?

Hoe lang kan ik na einde zorg nog inloggen?

Wij sluiten de toegang tot Mijndossier af na 30 dagen na de beëindiging van uw zorg bij GGNet. Wij sluiten het dossier omdat onze dienstverlening is beëindigd. 

Hand met streep

Contact?

Bij wie kan ik terecht met mijn vragen over het Mijndossier?

Heeft u vragen over het portaal? Vragen over de inhoud kunt u het beste stellen aan uw behandelaar bij GGNet. 

Vragen over de werking van het portaal kunt u het beste stellen via de mail aan mijndossier@ggnet.nl.    

Heeft het haast? U kunt ook op werkdagen tussen 9.00 -17.00 uur bellen naar 088 933 2230. Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Stuurt u dan gerust een mail naar mijndossier@ggnet.nl 

 

Twee vrouwen in gesprek