Direct naar:

Veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier van GGNet

Lees de antwoorden op veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier of neem contact op. 

Hoe aanmelden?

Hoe kan ik me aanmelden voor Mijndossier?

U ontvangt van GGNet bij uw aanmelding automatisch een uitnodiging om deel te nemen aan Mijndossier. Bent u al in zorg en heeft u geen account? Geef dit aan bij het secretariaat van uw behandelaar en vraag om de brief met uw inloggegevens.

Gezin op bank

Hoe inloggen?

Hoe kan ik inloggen op Mijndossier?

U heeft een brief ontvangen met daarin uw gebruikersnaam en een wachtwoord. Op de startpagina van Mijndossier kunt in het inlogmenu met deze gegevens inloggen.

Daarna ontvangt u een inlogcode via een mailbericht (dit in verband met de veiligheid rondom uw gegevens). Deze code moet u precies overnemen in het menu. Daarna bent u ingelogd. 

 

 

Oma en meisje in gesprek

Wat als inloggen niet lukt?

Wat moet ik doen als inloggen niet lukt?

Als het niet lukt om in te loggen, neem dan contact op met het secretariaat van uw afdeling of stuur een bericht naar mijndossier@ggnet.nl.  

Drie mensen in gesprek

Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?

Stuur een mail naar: mijndossier@ggnet.nl  

Meisje en vader aan picknick

Welke browser?

Welke internetbrowsers kan ik gebruiken?

Mijndossier werkt het beste met de internetbrowsers: Chrome, Internet Explorer, Firefox en Safari. 

Jongeren buiten

Welke apparaten?

Met welke apparaten kan ik inloggen op Mijndossier?

Mijndossier werkt alleen op een laptop of een computer. U kunt niet inloggen met een mobiel/Iphone/Ipad.

Problemen met apparatuur?

Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn apparatuur?

GGNet kan storingen die worden veroorzaakt door uw eigen apparatuur of instellingen in uw apparatuur niet voor u oplossen.

U kunt bij de leverancier van de apparatuur vragen wie u hierbij kan ondersteunen.

Twee mannen in gesprek

Printen

Kan ik pagina's uitprinten? 

Informatie kunt u uitsluitend via de webbrowser of CTRL-P afdrukken. Let wel: door het gebruiken van deze functie print u de gehele internetpagina en niet alleen een bepaald document. Het is altijd mogelijk om bij uw behandelaar geprinte documenten op te vragen. 

Twee vrouwen in gesprek

Ziet u geen informatie wanneer u bent ingelogd?

Wat kan ik doen wanneer ik geen informatie zie in Mijndossier?

Neem dan contact op met het secretariaat waar u in behandeling bent. 

Sombere man

Dossier

Zie ik mijn hele dossier?

Nee, in Mijndossier ziet u delen van uw dossier. Dit is niet uw hele dossier. Voor het opvragen van uw gehele dossier is een andere procedure. Voor meer informatie hierover gaat u naar Dossier opvragen - GGNet

Inloggen na einde zorg?

Hoe lang kan ik na einde zorg nog inloggen?

Wij sluiten de toegang tot Mijndossier af na 30 dagen na de beëindiging van uw zorg bij GGNet. Wij sluiten het dossier omdat onze dienstverlening is beëindigd. 

Hand met streep

Contact?

Bij wie kan ik terecht met mijn vragen over het Mijndossier?

Heeft u vragen over het portaal? Vragen over de inhoud kunt u het beste stellen aan uw behandelaar bij GGNet. 

Vragen over de werking van het portaal kunt u het beste stellen via de mail aan mijndossier@ggnet.nl.    

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Stuurt u dan gerust een mail naar mijndossier@ggnet.nl 

 

Twee vrouwen in gesprek