Online aan de slag
Je kunt op veel manieren actief aan de slag met je herstel. Vanaf het moment dat je wordt aangemeld bij GGNet krijg je toegang tot ons online portaal voor cliënten.
Dit is een veilige omgeving waar je digitale ondersteuning krijgt bij het werken aan je herstel en waar je inzicht krijgt in jouw dossier. Met je persoonlijke account kun je Minddistrict gebruiken waar en wanneer je maar wilt: via de app op je mobiele telefoon of tablet of via je computer.

Overgang van Karify naar Minddistrict
Momenteel maakt GGNet gebruik van Karify als online cliëntportaal. Vanaf maandag 7 april 2025 stappen we over op Minddistrict.
Begin maart 2025 ontvangen alle cliënten die in zorg zijn bij GGNet (per e-mail of post) een bericht met meer informatie. Op maandag 7 april ontvangen zij een mail van Minddistrict met een link om het account te activeren om toegang te krijgen tot het portaal.
Gebruik je nu Karify?
Cliënten die het huidige cliëntportaal Karify gebruiken hebben nog tot 4 april 2025 om openstaande modules af te ronden. Vanaf dat moment blijft my.karify.com nog beschikbaar om afgeronde modules, berichten en opgeslagen bestanden terug te lezen. Er zal in Karify geen nieuwe informatie meer worden toegevoegd.

Jouw Behandeling
Op het moment dat je wordt aangemeld bij GGNet, ontvang je een mail om een account in Minddistrict te activeren. Hiermee krijg je toegang tot onze online omgeving waar je kunt werken aan je herstel. Je vindt er o.a.:
- Zelfhulpmodules: kies zelf uit de catalogus wat bij je past of laat je adviseren
- Voorbereiden van je afspraken
- Maken van oefeningen en modules die worden klaargezet door je behandelaar

Jouw Dossier
<<vanaf 7 april 2025>>
Naast oefeningen en modules heb je via het cliëntportaal ook inzicht in een deel van 'Jouw Dossier'. Je vindt er:
- Jouw persoonsgegevens
- Correspondentie: verstuurde brieven aan jou en aan je huisarts
- Jouw behandelplan
- Afspraken (na de zomer van 2025 zichtbaar)
LET OP: Jouw Dossier is niet beschikbaar in de Minddistrict app. Hiervoor moet je inloggen via https://ggnet.minddistrict.nl.
Meer uit je dossier opvragen
Het cliëntportaal vertoont niet je hele dossier. Wil je meer onderdelen uit je dossier opvragen, lees dan verder via onderstaande link.

Hulp nodig?
Je kunt op een aantal manieren hulp zoeken als je een technische vraag hebt over Minddistrict:
- Ga naar de supportpagina van Minddistrict voor meer informatie o.a. over hoe je in kunt loggen, de functionaliteiten in het portaal en de Minddistrict app.
- Kom je er niet uit, ga dan naar de pagina van Helpdesk Digitale Zorg om antwoord te krijgen op je vraag.
- Liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg. Zij helpen je graag gratis verder van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur via telefoonnummer 085-1304 575. Chatten of mailen kan ook.

Je naaste(n) uitnodigen
<<vanaf 7 april 2025>>
Naasten kunnen tot grote steun zijn. Als patiënt kun je ze via Minddistrict uitnodigen om een eigen account aan te maken zodat ze je kunnen ondersteunen bij je herstel. Ook kunnen ze op deze manier makkelijk aansluiten bij een (digitale) afspraak met je behandelaar.
Zelfhulp voor naasten
Soms hebben naasten zelf ook een steuntje in de rug nodig. Ook voor hen zijn er zelfhulpmodules beschikbaar in het portaal.

Contact met je behandelaar
<<vanaf 7 april 2025>>
Via het cliëntportaal kun je makkelijk contact leggen met je behandelaar via chat of videobellen.
Veelgestelde vragen
Lees de antwoorden op veelgestelde vragen hieronder of neem contact met Helpdesk Digitale Zorg als je hulp nodig hebt.