Veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier van GGNet
Lees de antwoorden op veelgestelde vragen over het patiëntportaal Mijndossier of neem contact op.
Hoe aanmelden?
U kunt uzelf niet aanmelden. U ontvangt van GGNet een mail om een Karify account aan te maken. Daarin staan ook instructies. Deze instructies kunt u ook hier vinden.
Account aanmaken lukt niet
Er kunnen veel redenen zijn waarom het niet lukt om een Karify account aan te maken. Op de website van Karify staan redenen genoemd waaruit je kunt kiezen wat voor jou van toepassing is. En wat je kunt doen. Klik hier [ Het lukt niet om een Karify account aan te maken : Help & Support ]
Hoe inloggen?
U gaat naar https://my.karify.com en daar logt u in met uw mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
Daarna ontvangt u een inlogcode via een mailbericht (dit in verband met de veiligheid rondom uw gegevens). Deze code moet u precies overnemen in het menu. Daarna bent u ingelogd.
Meer informatie over inloggen vindt u hier.
Inloggen met de app
Open de app en log in via de knop 'inloggen met Karify'. Hier vult u uw e-mailadres en wachtwoord in. Kijk hier voor meer informatie [ Voor het eerst inloggen : Help & Support (karify.com) ]
Wat als inloggen niet lukt?
Als het niet lukt om in te loffen, kijk dan op deze helppagina. [ Ik kan niet inloggen : Help & Support (Karify.com) ]
Is deze hulp onvoldoende? Neem dan contact op met het secretariaat van uw afdeling
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?
Uw gebruikersnaam is het mailadres wat u heeft opgegeven bij het aanmaken van uw account.
Uw wachtwoord kunt u opnieuw opvragen op de inlogpagina, klik daarvoor op ‘wachtwoord vergeten?
Welke browser?
Karify werk het beste met de internetbrowsers: Chrome, Edge, Firefox en Safari.
Welke apparaten?
Met welke apparaten kan ik inloggen op Karify?
Karify werkt op een laptop of een computer. Voor het gebruik van uw mobiel of tablet kunt u het best de Karify app downloaden.
Problemen met apparatuur?
Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn apparatuur?
GGNet kan storingen die worden veroorzaakt door uw eigen apparatuur of instellingen in uw apparatuur niet voor u oplossen.
U kunt bij de leverancier van de apparatuur vragen wie u hierbij kan ondersteunen.
Printen
U kunt informatie uit Karify uitprinten via een printknop. Deze vindt u rechtsboven op de balk van uw werkblad.
Ziet u geen informatie wanneer u bent ingelogd?
Wat kan ik doen wanneer ik geen informatie zie in Mijndossier?
Neem dan contact op met het secretariaat waar u in behandeling bent.
Dossierinzage
In Karify vindt u twee dossiers:
- Uw Karify dossier. Dit zijn alle ingeleverde opdrachten, uw berichtenverkeer en andere onderdelen van uw onlinebehandeling
- Uw GGNet dossier. Dit is niet uw hele dossier. Voor meer informatie hierover gaat u naar Dossier opvragen - GGNet [ Dossier opvragen - GGNet ]
Inloggen na einde zorg?
U kunt altijd blijven inloggen op uw Karify account. De onderdelen uit uw Karify dossier blijven voor u beschikbaar zo lang als u dat wil.
Wij sluiten de toegang tot uw GGNet dossier af na 30 dagen na de beëindiging van uw zorg bij GGNet. Wij sluiten het dossier omdat onze dienstverlening is beëindigd.
Contact?
Bij wie kan ik terecht met mijn vragen over het Mijndossier?
Heeft u vragen over het portaal? Vragen over de inhoud kunt u het beste stellen aan uw behandelaar bij GGNet.
Vragen over de werking van het portaal kunt u het beste stellen via de mail aan mijndossier@ggnet.nl.
Staat uw vraag er niet tussen?
Stuurt u dan gerust een mail naar mijndossier@ggnet.nl
Meldingen in je mailbox
Karify stuurt je een bericht naar je mailbox van alle wijzigingen. Dat kan een nieuwe opdracht zijn, maar ook een nieuwe afspraak.
Wil je die meldingen aanpassen? Dat kan. Kijk hier hoe je dat doet: E-mail notificaties : Help & Support (karify.com)